להבין את החלום Logo

אוטו צומת רמזור כביש הסתכלתי על קניון פענוח חלומות - להבין את החלום

תפריט כפתור

החלומות הכי ניצפים

We stand with Israel

פענוח החלום / פרוש החלום:

אוטו צומת רמזור כביש הסתכלתי על קניון עזריאלי והוא התפוצץ ומתחתיו היה הר געש שהתפוצץ היה בום ויצא ממנו כדורי לבה שנפלו על השמשה של האוטו היו מים והפכו ללבה משאית לבנה חסמה תכביש

מה הפירוש של אוטו צומת רמזור כביש הסתכלתי על קניון בחלום

מה אומר אוטו צומת רמזור כביש הסתכלתי על קניון בחלום ? - פתרון החלום

אוטו

אוטו ומכנונית בחלום: המכונית עבור הגבר מסמלת את הכוח הגברי ועובר האישה מסמלת את הגבר איתו הייתה רוצה להיות. ליסוע עם מישהו במכונית, חתונה קרובה. ליסוע עם מישהי במכונית, קנאה.

> חלומות נוספים המכילים 'אוטו'

האוטו

רכב, מכונית או אוטו מייצגים את השאיפות שלנו בחיים. הנסיעה ברכב מייצגת עד כמה אנחנו שולטים בחיינו. מכונית יפה וחדשה מסמלת את הרצון שלנו להצלחה. תקלות ברכב הן תקלות הייכולת שלנו להתמודד עם מצבים החיינו ולנצל אותם לטובתינו. לחלום שאתה לא זוכר היכן החנית את הרכב מראה שאינך יודע לאיזה כיוון לקחת את חייך. חלומות שהאוטו מתחמם מצביע כי אתה משקיע יותר מידי אנרגיה בקשר.כאשר מישהו אחר נוהג ברכב, אתה לא בשליטה בחייך.

> חלומות נוספים המכילים 'האוטו'

הר געש

הר געש בחלום מסמל משהו בתוכנו שעומד לפקוע ואוצה לצאת החוצה. כמו לבה רותחת. זה יכול לסמל בעיה, או סוד, או אפילו משהו פשוט שלא דיברנו עליו ואיננו מודעים לו, או החלטה ושינוי שאנחנו מעוניינים לבצע אבל אין לנו אומץ לבצע, אול לספר עליה לקרובים אלינו. ולכן כמו הר געש מתפרץ לבסוף אנחנו חייבים להוציא לאור ולחשוף לשמש ולספר לאחרים את הסוד שבתוכינו ולחשוף את מחשבותינו או רגשותינו לאחרים כי אם לא אחרת זה עלול להתפוצץ.

> חלומות נוספים המכילים 'הר געש'

כביש

כביש בחלום הנה דרך המובילה אותנו למקום מסויים. הכביש מסמך את מהלך חיינו וכן את הבחירות השונות אשר אנחנו נדרשים אליהם בחיים. לדוגמא במידה ואתם מתלבטים באיזו דרך ובאיזו קריירה אתם מעוניינים לבחור. מה ללמוד באוניברסיטה ? איזה מקצוע ללמוד ? איזו עבודה לבחור ?, האם להתחתן ? - שאלות כאלו הקשורות במהלך חיינו יגרמו למוטיב של כביש להופיע בחלום. לאן הדרך הולכת. כביש במדבר מסמל חוסר יכולת החלטה. האם הכביש מגיע לעיר או לנווה מדבר ? - זו החלטה נכונה. כביש מתפצל בחלום - מראה על אפשרויות שונות לבחירה. כביש מתפתל - דרך חמקמקה שאיננו יודעים איך להגיע ממקום למקום והדרך קשה. אנשים או בעלי חיים שאנחנו רואים בחלום על כביש הם אנשים העומדים בדרכנו ומקשים עלינו להגשים את המטרה ואת הרצונות שלנו.

> חלומות נוספים המכילים 'כביש'

לבנה

לבנה מלשון ירח מחובר לצד האחר של החולם ולאטר-אגו שלנו. הירח לרוב מבשר על שינוי הצפוח לחולם בדררך כלל מעבר מקום מגורים.לבנה מלשון לבן - הרצון שלנו להתנקות. החולם יודע כי עשה מעשה ועליו לכפר עליו.

> חלומות נוספים המכילים 'לבנה'

מים

לפי האמונה הרווחת סימן לברכה

> חלומות נוספים המכילים 'מים'

משאית

לפי תודעה רוחנית לחיות בצורה איטית ומגושמת

> חלומות נוספים המכילים 'משאית'

צומת

לפי האמונה הרווחת אתה בפרשת דרכים - החלטה משמעותית עומדת לפניך. עליך להסתייע בעצות ודעות האנשים הסובבים אותך, אך האחריות להחלטה ובחירתה הסופית הן שלך בלבד.

> חלומות נוספים המכילים 'צומת'

קניון

לפי האמונה הרווחת קניון המייצג מרכז קניות - החולם נמצא בפני פריצה גדולה קדימה,אל תקופה חדשה בה יצליח להשיג את מטרותיו. קניון המייצג ערוץ עמוק מסמל אזהרה מפני ויכוחים וחילוקי דיעות שעלולים ליצור קרע בינו ובין הקרובים אליו.

> חלומות נוספים המכילים 'קניון'

רמזור

לראות רמזור בחלום מסמך על החלטה חשובה שעלינו לקחת. הרמזור נמצא בצומת והצומת היא פרשת דרכים שעלינו להחליט לאיזה כיוון אנחנו הולכים. החלום הרמזור מנסה לסמן לנו שעלינו לקבל את ההחלטה ואין אף אחד אחר שיוכל להחליט בשבילנו ורק אנחנו אחראים לגורלינו.

> חלומות נוספים המכילים 'רמזור'

לא מרוצה מפענוח החלום האוטומטי ?

בחרו מומחה שיפענח עבורכם את החלום

אלי רבנן מפענח חלומות עמוקים ומתקשר
אלי רבנן
דנית לווקינד מפרשת חלומות עם הבנה מיסטיקנית עמוקה
דנית לווקינד
גל פייטלסון תקשורת הבנה הקשבה ואהבה לפירוש החלומות
גל פייטלסון

חלומות דומים

חלמתי שאני אמורה להתחתן ואני מסדרת את

חלמתי שאני אמורה להתחתן ואני מסדרת את השיער עם המון קרמים )אני מתולתלת( ואחרי שאני מסתכלת במראה לראות שהכל בסדר אני רואה שהשיער שלי חלק ומלא בקרחות בעיקר באחורי הראש ונבהלתי כי איך אני אמורה להתחתן ככה

קורי עכביש שעוטפים אותי הצלחתי לצאת מהם

קורי עכביש שעוטפים אותי הצלחתי לצאת מהם ועכשיו ירוק צהוב

אני באוטובוס והנהג קם ורצה לדקור שני

אני באוטובוס והנהג קם ורצה לדקור שני ילדים קטנים אם סכין ואני עצרתי אותו



פרוש חלומות

להבין את החלום זהו אתר אינטרנט אשר מפענח ומפרש חלומות. פשוט יש להזין את החלום בתיבת הטקסט כפי שחלמתם אותו במילים שלכם לתאר את החלום. ללחוץ על הכפתור ולקבל פיענוח מיידי והסברים על החלום אותו חלמתם. כל הסמלים והמוטיבים בחלום יוסברו.



חלומות אחרונים באתר